Ei kuitenkaan läskipaniikki - tänä aamuna olen kutakuinkin sovussa läskimakkaroideni kanssa. Kävin aamulla hermolenkillä ja join pannullisen hermokahvia, nyt odottelen että kello tulee niin paljon että voin lähteä uuteen kouluuni, se kun alkaa vasta kello 12. Pelkään että alkaa sataa ja tukkani menee lysyyn.

En minä  tiedä miksi minä aloin kirjoittamaan nyt tänne. Rauhoittakseni hermojani kai. Koko viime viikon ja oikeastaan koko kesän lykkäsin koulun ajattelemistakin ja nyt se on tässä, koulun alku ja syksy. Minun uusi elämä, heheh.

Keksin itselleni hyvän nakin olla kunnolla tämä viikko: jos olen ahmimatta (siis samaan malliin mitä onnistuin olemaan tänä viikonloppuna mikä on siis kaukana normaalista mutta kelpaa kyllä näin ensialkuun minulle) perjantaihin asti, siis nämä viisi pikkuruista päivää, saan ostaa itselleni the Scriptin levyn ja mennä kahvilaan ja mässätä isoimman kakkupalan mitä ikinä löydän.

Ja nyt olen turvassa Marabou-suklaalevyjen suhteen - tarjous loppui luojan kiitos.

Laskin muuten eilen illalla minkä verran olin käyttänyt elokuun aikana rahaa ruokaan ja erityisesti herkkuihin. Tähtitieteellinen summa. Järkytyin. Pakko alkaa rajoittaa, jo senkin takia kun talvi on elettävä lähinnä opintotuella, kesällähän tienasin niin hyvin että elelin herroiksi - ja tuhlasinkin sen mukaan.

Hih tänään on tosi hyvä aamu!