1. Söin karkkia, mutta ei se mitään tee, jos huomenna palaan taas kuriin ja nuhteeseen.

2. Vanhemmat tappelee, mutta minä en voi vaikuttaa siihen. Ne tappelisi vaikka minä seisoisin päälläni ja soittaisin hanurilla säkkijärvenpolkkaa.

3. Minun ahmiminen ja vanhempien tappelu ei liity toisiinsa (ei ole totta).

4. Yksittäisestä ahmimiskohtauksesta ei liho (ei myöskään ole totta).

5. Hyvällä tuurilla sekä lakkiaiset että joulu menevät hyvin ja ihmismäisesti (en usko enää että on totta).

6. Pystyn alle viikossa laihduttamaan itseni normaaliksi (en ole koskaan uskonut että on totta).

7. Kyllä minun elämänikin tästä vielä iloksi muuttuu (haluaisin kovasti uskoa että on totta).

8. Kaikki on kiinni asenteesta kuten lukion filosofianpettajani sanoi ja jauhoi sitten taas omituisia teorioitaan ja antoi minulle huonon numeron pärstäkertoimella (uskon osittain että on totta).

9. Maailma ei lakkaa pyörimästä jos minä lihon tai jos vanhemmat riitelee (on niin totta että tunnen itseni kärpäsenlian arvoiseksi).

10. Huomenaamuna herään kaameaan morkkikseen ja ahmimisitsesääliin (tiedän jo nyt että on niin totta että tekisi mieli potkaista itseään persuuksille).