Pitäisi laittaa joku estosysteemi tähän blogiin, etten kirjoittaisi ahdistuksissani tämmöistä paskaa ja turhanpäiväistä löpinää. En jaksa alkaa kirjoittaa käsin päiväkirjaan ja kun kone sattuu olemaan auki ja tässä sylissä (kyllä, minun tietokoneeni jonka nimi on Raphaël, viettää usein aikaa minun sängyssä) niin jauh jauh jauh jauhan paskaa ja pieksän suuta tai no näppäimistöä kun minulla on  p a n i i k k i.

Fysikaalisen faktan piti olla, että laihtuisin edes pikkiriikkisen tuossa alkuviikon kaalikeittorääkissä, mutta fysikaalinen fakta joka takuulla pitää paikkansa (hitto) on se, etten pysty lauantai-aamun mennessä laihtumaan huomattavasti vaikka a) olisin kokonaan syömättä ja b) jumppaisin aamusta iltaa ja illasta aamuun. Eli läskinä mennään nämäkin juhlat vaikka ei tämän niin pitänyt mennä. Minusta ei sitten oteta yhtään valokuvaa ja kaatelen vaan kahvia taka-alalla. Olkoon joulu seuraava epätoivon tavoite.

Vuosi sitten olin hyvässä, lähes täydellisessä kunnossa (siis fyysisesti). Johtuisiko siitä että minulla oli poikaystävä ja paineet kovemmat kuin nyt, kun voin hyvällä (?) omallatunnolla hiippailla kotona yksinään lököverkkareissa ja mättää karkkia... Enkä sinänsä silloin edes laihduttanut (vaikka syksyn aikana kerääntyikin aikamoinen vararengas), olin vaan niin innoissani siitä V:stä ja Ranskaan lähdöstä, että en muistanut koko ahmimista ja kilot lähti kuin itsestään.

Tarinan opetus...? Hanki poikaystävä. Hahahaha. Juu ei kiitos. Hyvä että edes itse itseäni siedän, olisi epäreilua sotkea tähän soppaan joku toinen. Ja tämmöisenä pontsona ei tee mieli edes ajatella mitään sellaista. Huokaus.

Apua alkaa tulla karkkinousuhumala, se iloinen osio. Tätä oloa läksin karkkihyllyltä tänään hakemaan, sairasta. Olisi vaan helpompi ottaa huikka taskumatista (jonka ostoa jo paniikissa harkitsin näitä juhlia ja joulua varten). Huomenna on päivä uusi ja lauantaina myös ja sittenhän minulla on vielä sunnuntai ja maanantai aikaa ja tavallaan myös tiistai ja keskiviikko koska osa vieraista tulee vasta itsenäisyyspäivänä. SELI SELI SELI.

Stressaa.