En osaa kirjoittaa blogia täällä kotona. Ensinnäkin tuntuu kuin tekisin jotain luvatonta, pitää varoa ettei nettiosoitteita tai salasanoja vaan jää jonnekin, ja muutenkin, blogiin kaiken kippaaminen on tullut niin tavaksi tuolla, etten täällä sitä osaa tehdä. Minulla on kaksi elämää.

Syömisen suhteen menee toistaiseksi mainiosti. Olin jopa äsken yksin kotona eikä edes tehnyt mieli ahmia. En edes ajattele koko asiaa oikeastaan. Kuten jo sanoin, minulla on kaksi elämää  - tässäkin suhteessa.

Täällä on sitten niin paljon muuta stessattavaa ja ajateltavaa ja olen niin helvetin väsynyt ja hermostunut eikä kukaan tajua. En edes itse. En voi kirjoittaa mitään tänne ja enkä ainakaan nyt, sillä kohta pitää mennä syömään apua sekin vielä kunpa voisin vaan syödä omia safkojani vaikka ei tuossa ruuassa (jota itse olin jopa laittamassa) mitään vikaa ole. Siivoan hulluna, ettei ahdistaisi niin paljon. Hyödyllistä.