Tein sen. Peruin sen huomisen jutun vain ja ainoastaan sen takia, että olen juuri keskellä pahimmanlaatuista läskikriisiä. Tänään olen liikkunut kuin hullu ja syönytkin kuin hullu - siis hullun vähän, aivan liian vähän. Ei tämäkään tervettä ole eikä mitenkään hauskaa edes, mutta kun on paniikki niin on. Keskiviikkonakin on yksi juttu missä pitäisi olla edes jotenkin edustavan näköinen (no hehe, minusta semmoista ei saisi edes pikaisella rasvaimulla) ja STRESSAA kun olen tämmöinen... perhanan täytetty kalkkuna.

Ja stressaa myös se että otan stressiä tästä. Olen läski. Kaikki tietää sen jo, ja ne jotka eivät ole minua vielä tavanneet eivät tiedä että olen ollut joskus laihakin. Paitsi että olen sitä tyyliä että naamasta näkyy miten on vaan lihottanut itseään syömällä huonosti. Tiedättekö sen ihmistyypin joka a) näyttää täydelliselle vähäsen pyöreänä koska on syntynyt semmoisena (näitä ihmisiä todella kadehdin, itsekin haluaisin luonnollisen pehmeän vartalon) tai b) on ehkä lihonut mutta läski ei keräänny naamaan ja leuan alle. Kaiken muun saa edes jotenkuten piiloon (on ehkä tukala olo kaikkien korsettien ja tukikalsareiden kanssa) mutta naamaa helvetti ei.

Tunnen siis itseni ihan siaksi koska menin perumaan tuon jutun (no siirtämään paremminkin, vaikka tiedän ihan hyvin etten ole parin päivän päästä yhtään sen laihempi vaikka miten harrastaisinkin tätä sekopäistä pikalaihdutusta mutta juttuhan on ihan kokonaan minun korvien välissä joten kai yritän vain etsiä sitä hyvää vaikkakin vääristelevää oloa itseni suhteen). Olen perunut tapaamisia sata kertaa ennenkin vain läskipaniikin takia, mutta tämä harmittaa erityisesti koska tiedän että se on HAUSKA tapaaminen.

Rankaisen siis itseäni sillä että tämä hauska juttu lykkääntyy. Ja luultavasti ekstrarangaistuksena saan keskelle naamaa kamalan finnin tai lokki paskantaa päähän juuri ennen sitä tai ihan mitä tahansa minun tuurillani koska olen tällainen pelkuri ja petturi.

Eniten inhoan tässä syömisvammassani juuri sitä, miten kaikki spontaanius karsiutuu pois. Menen paniikkiin jos en voi suunnitella laihoja päiviä etukäteen. Tästä minä haluan ennen kaikkea eroon.