Aamulla lenkillä hyvällä mielillä ajattelin, että kylläpä elämä taas maistuu. Iltapäivällä hoisin taas muutto- ynnä muita asioita edelleen hyvällä mielellä keskustassa. Illalla menin kauppaan ja ostin karkkia ja pullapitkon ja ahmin ne kaikki ja nyt en todella enää ole hyvällä mielellä. Siis karkkia JA pullapitkon, whattafuck?!? Taidan olla tosi idiootti, täysi pölvästi.

Viikko ja kaksi päivää muuttoon. K tuli tekemään yhden tentin vielä tänne eli elän nyt toivottavasti viimeisiä päiviä kolmen hengen solussa - loppuajan olemme sitten minä ja apina. Apina on muuttunut siivoushullusta täydeksi siaksi. Sotkee hammastahnaa ja saippuaa joka paikkaan eikä koskaan siivoa hellaa jälkeensä. Aina kun se käy vessassa, vessan lattialle ilmestyy lätäkkö. Pari ekaa kertaa kuivasin sen, nyt en enää jaksa vaan yritän väistellä. Suunnittelen julkaisukelvottomia kostotoimenpiteitä lähtöäni varten. Onneksi olen liian kiltti toteuttaakseni niitä.

Vituttaa että ahmin. Tänään myös tuhlasin luvattoman paljon rahaa. Menolippu helvettiin siis lunastettu. Ostin kaikkea tarpeellista ja ei-niin tarpeellista, kuten Taika-kahvikuppiparin koska se on vaan niin hieno ja aion ostaa kahvinkeittimen ja silloinhan tarvitsen myös hienon kahvikupin itselleni huom. ITSELLENI. Ihanaa! Ihanaa saada oma kämppä ja ripustaa huonekalut vaikka kattoon jos huvittaa. Kukaan ei tule mäkättämään jos kaikki kahvikupit on eriparia ja sanalistoja seinät täynnä. Taivaallista suorastaan!

Olen niin onnellinen tuosta kämpästä että tuntuu melkein kuin leijuisin ilmassa. Ainoa mikä estää tuon leijumisen on se, että olen tämmöinen plösö. Luoja! Miten joku voikin päästää itsensä tähän kuntoon... Viime kesänä lihoin varmaan kymmenen kiloa - siis entisestään, sitä ennen olin jo huomattavasti pulskemmassa kunnossa kuin "normaalisti". Okei okei tuskin kukaan pysyy lukionaikaisissa mitoissaan koko elämäänsä ja olen sitä mieltä ettei aikuisen naisen tarvise mahtua 32 kokoisiin housuihin mutta silti, jotain rajaa! Tässä kun ollaan aika kaukana koosta 32...

En siis ole koskaan ollut kokoa 32 mutta ärsyttää kun esimerkiksi Mangossa ja HM:llä niitä nukkekokoisia vaatteita tunkee joka rekistä.

Ja minä olen siis idiootti, täysi pölvästi.