Tänään en ole ahminut. Siis toistaiseksi. Suunnittelen kommandoiskua Makuuniin, sillä kuten joka ikinen ulos kurkistanut elävä olento on huomannut, täällä raivoaa kunnon räntähelvetti eli toisin sanoen jonkinlainen talvimyrsky. En siis halua mennä kouluun ja kun olin jo aamutunneilla niin voi hyvällä omallatunnolla (nojaa, välinpitämättömyyttään lähinnä) jäädä kotiin kun ei siellä kuitenkaan mitään niin maailmaamullistavaa tehdä ja kun minun kaikki vaatteet on jo märät ja selityksiä kyllä piisaisi lisääkin...

Ja sorruin tilaamaan Me Naiset, kun lehtimyyjä soitti ja sain tosi hyvän tarjouksen. En yleensä lue ylipäänsä mitään suomalaisia naistenlehtiä koska niissä (mukaanlukien Me Naisissa) on suurimmaksi osaksi ihan älyvapaita juttuja, mutta sitten vilkaisin ulos ja ajattelin, että miten kiva on kun tulee joku lehti, vaikkakin hömppä, kun ulkonakaan voi oikeen mitään tehdä. Olen siis jo täysin koukussa Hesariin, mutta se nyt on sentään laatua ja ajankohtaisia asioita. Tuo Me Naiset oli puolestaan ihan heräteostos (mitähän minä tässä oikeen itselleni puolustelen, ihan kuin en itse aikuisena ihmisenä saisi päättää mihin rahani pistän, kamala joku lapsuuden trauma varmaan, tilivelvollisuudesta äidille ja sen jatkuvista "mitäs sinä oikeen höpsöttelet" -kommenteista), mutta no, kai sitä muutama kymppi menee joskus tyhmempäänkin (öööööh, esimerkiksi KARKKIIN).

Jep. Päätetty: en jaksa lähteä koululle enää. Mutta en kyllä karkkia ostamaankaan. Plus miinus nolla.

Oijoi mikä tyhmä kirjoitus tänään. Mistähän minä sitten kirjoitan kun oikeasti pääsen eroon tästä ahmimisesta. Tajusin juuri, ettei minulla ole mitään siihen liittymätöntä elämää tai sanottavaa. Tant pis. Pitää kai hankkia. Tyhmä olo aika kokonaisvaltaisestikin, parempi vaan että jään kotiin, hahaha, tyhmentymään lisää (voikohan liika sokeri vaikuttaa hidastavasti aivotoimintaan?).

Sitten vielä päivän retorinen kysymys: miksi biologian opiskelijoilla on lähes poikkeuksetta liian lyhyet housut?