... ja Vitutus. Olin tänään kymmenen tuntia töissä ja siis hosuin kymmenen tuntia imurin kanssa - kaipa siinä jokunen eilisen ahmimiskaloreista tuli kulutettua. Tahdon uuden työpaikan. Tai oikeastaan pakko saada. Vaaja kaksi viikkoa tämän kesän osalta jäljellä, kai se täytyy vielä kestää, vaikka välillä teki kyllä mieli paiskata se imuri helvettiin ja vain marssia ulos. Ensi kesänä jos vielä löydän itseni tuolta vessaharjan varresta niin hirttäydyn lakanaan. Ensi kesänä voisi kyllä harkita taas ulkomaille lähtöä.... Hmmmmmm (*miettii kovasti ja hymyilee).

Tänään en ole ahminut. En sitten yhtään mitään. Olen syönyt itse asiassa aika vähän, mutta eipä ole kauhea nälkäkään kun aamullakin heräsin maha vielä ihan pullollaan. Töistä lähtiessäni en tullut edes ajatelleeksi kipaista alakerrassa hakemassa jättisäkillistä mässyä. Eikä edes kotimatkalla (hehe, jaksoin jopa kävellä kotiin, tai no hoiperrella paremminkin, vaikka päivän aikana en ollut ehtinyt istahtamaan kuin vessanpytylle) tullut semmoista sairasta ja ylitsepääsemätöntä karkkiatännehetinytISOsatsi-himoa. Nyt olen liian väsynyt edes AJATTELEMAAN sitä mitä haluaisin ahmia. Tai no paremminkin en minä edes halua ahmia tällä hetkellä, tämä päivä pöhönä töissä sai taas riittää vähäksi aikaa.

Eli viikkohan on alkanut oikein hyvin!

Kyllä se tästä taas, päivä kerrallaan.

Ja ensi viikonloppuna (kuitenkin vasta niiden juhlien jälkeen) saan taas syödä karkkia. Hahahaha, kunhan ei jää putki päälle. Oletteko kuulleet tuon lauseen ennenkin?

Tänään kadulla kun olin juuri päässyt ulos orjuudestani, satuin kävelemään ohi sellaisen porukan, joka oli ottanut vähän miestä väkevämpää (haha, maanantain alkuillassa). Ne nauroi kovaan ääneen ja tytöltä, jonka meikki peitti enemmän kuin vaatteet, pääsi semmoinen röhkäisy (siis kun nauraa oikeen kovaa) ja nauru loppui kuin seinään. Siinä vaiheessa minä en enää pystynyt pidättelemään hihitystä vaan hekottelin itsekseni koko loppumatkan. Ei se tässä kirjoitettuna kuulosta yhtään niin hauskalle, mutta tuo tilanne minun olisi pitänyt saada purkkiin, siinä vain oli jotain niin huvittavaa.