Tänään aion ruikuttaa niin maan perkeleesti että ne jotka eivät halua lukea kuin kukista ja perhosista ja jostain vitun jänöjusseista niin voivat mennä vaikka askartelemaan ystävänpäiväkortteja elämänmyönteisillä aforismeilla ensi vuodeksi, varoitan jo nyt. Mutta AINIIN eihän tätä edes kukaan lue enkä edes tiedä haluanko että lukee. No mutta nyt mieli on taas kuin myrskypilvi. En näe missään mitään positiivista.

Olin töissä. Hahaha, venäläinen junnulätkäjoukkue. Ala-ikäisiä lapsia ei saisi päästää omiin huoneisiin ilman fiksua ja siistiä ja natsikuria pitävää valvojaa. Karkkia, limsatahroja, sipsinmuruja kaikkialla. Pissaa vessanpytyn reunuksilla ja hammastahnaa joka paikassa. Kuraa, räkää, verta. Joka ikinen tyyny ja peitto ja patja myllättu muodottomaksi. Nenäliinanötterömeri lattialla. Eikä siinä vielä kaikki: bonuksena pari vauvahuonetta eli pissapottia, pinnasänkyjä ja löyhkääviä vaippapaketteja. Alan ymmärtää niitä hotelleja jonne ei saa tuoda lapsia. En ikimaailmassa halua itse lapsia. Kadun syvästi, että olen itse ollut semmoinen.

Sitten taas vaihteeksi kämppisvitutusta. Suorastaan pelkään olla Y:n (kutsun sitä nykyään apinaksi joten tästä lähin Y=apina) kanssa kahdestaan. Friikki mikä friikki. Sen jälkeen kun se kippasi vettä sinne minun terveyssidepakettiin ja luultavasti jotain myös minun shampoopulloon, olen tullut ihan vainoharhaiseksi kaiken suhteen. Tänään leikkelepakettini haisi oudolle. En tiedä oliko se vaan menossa vanhaksi (todennäköisin syy) vai voisiko se sekopää oikeasti tunkea jotain minun ruokaan? En voi mennä valittamaan opiskelija-asuntosäätiölle koska minulla ei ole todisteita enkä totta puhuen ota edes itse itseäni kovin vakavasti. Pelkään, etä todella menetän järjen rippeenikin. Ja sitten, apina on taas ollut ihan koko päivän JA eilisen yksin kotona, eikä ole saatana voinut edes roskapussia viedä. Minä en vie sitä periaatteesta koska olen vienyt sen noin viisi edellistä kertaa. Roska-astia on ihan sen ikkunan takana, ei tarvitsisi edes takkia vetää päälle mutta EI. Apina ei poistu talosta. Friikki. (*Puistatus).

Ja kirsikkana kakun päälle: AHMIN. Ahmin eilen ahmin tänään taidan ahmia huomennakin. Yksityiskohtiin menemättä tämä alkaa taas lähennellä sitä sairaalloisuutta, josta luulin jo vähän aikaa olevani pääsemässä edes jotenkuten eroon. Pelkään saavani jonkun diabeteksen tai muun sairauden vain tämän takia, mutta edes se ei saa minua lopettamaan! Tuntuu, että on kaikki keinot lopussa. Mitä väliä millään.