Kyllä, Elisa, aletaan vaan Uusi Hel-ve-tin Mahtava Elämä ensi viikolla. Huomenna palaan takaisin omaan kaupunkiini ja maanantai-aamuna palaan ruotuun - ahmin kuitenkin itseni lähes hengiltä täältä päästyäni joten annan itselleni jo etukäteen armahduksen MUTTA se kotiinpaluushokki/helpotusmättö saa kyllä luvan rajoittua YHTEEN ILTAAN.

Täällä porukoilla ollessa olen siis ahminut kaikkina muina päivinä paitsi yhtenä. Hip hip hurraa. Tekisi todella mieli antaa itselleni kipeä potku persuksille, olen vain niin kankea kaikesta pullasta ja karkista että ei koipi taivu. Mussun mussun. Suussa on lähestulkoon puolentoista viikon ajan ollut koko ajan jotain. Hävettää, koska tiedän että porukat tietää kuka pakastimen on herkuista tyhjentänyt. Hävettää myös ihan itsenikin takia. Miksi minä ääliö menin ja munasin tämänkin? Enkö minä ikinä opi?

Olen niin pettynyt itseeni että voisin itkeä.