Minä olen Kaunis ja Hyvä ja Mahtava ja TYRMÄÄVÄ ja se, joka muuta väittää voi syödä vaikka hatullisen paskaa. Nojaa, itsehän minä itseäni eniten ruoskin ja mollaan, mutta ei oikein tuo paska nyt maistu. Karkki kylläkin maistuISI. Mutta en syö. Minä en ahmi. Minä en ole Ahmija vaan Upea.

Tänä iltana en ryve itsesäälissä. Tulin juuri kotiin pieneltä ex tempore -kotimaanmatkalta (vanhempieni siivellä). En ahminut toissapäivänä, en eilen enkä tänään. En ahminut palaakaan, söin herkkujakin mutta AHMIMATTA niitä, ja seisovassa pöydässäkin söin NORMAALISTI, santsaamatta viittä kertaa (niinkin voi tehdä, haha, eipä mennyt kuin 22 vuotta oppia, että buffetissa ei ole pakko vetää ähkyyn asti). En voisi olla ylpeämpi itsestäni. Ylpeä olen myös siitä, että ylipäänsä lähdin, sillä kuten muistatte, keskiviikkona ahmin kuin mielipuoli (kappas...) ja olisin voinut valehdella (paska tytär!!), että minulla on menoa.

Yksityiskohtiin menemättä sain pikku matkallani yllättävän (mukavan) paljon huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. Siitä on sata vuotta aikaa kun olen viimeeksi antanut itseni edes flirtata pikkuisen - ahmimisen takia ei tee mieli edes katsoa ihmisiä silmiin. Mitään sen kummempaa ei siis tapahtunut, mutta - oli miten säälittävää tahansa - tällä hetkellä minulle riittää jopa se, että joku (huom huom! samanikäinen ja normaali, viisikymppisiä kuolaavia humalaisia kaljabassoja ei lasketa) osoittaa vähän kiinnostusta.

Olen niin kyllästynyt tähän syömävamman aiheuttamaan pakkoselibaattiin.

Eli siis minä olen Upea. Sellaisena kuin olen. En ole sillä tavalla kaunis kuin toivoisin olevani, mutta näillä eväillä mennään. Uskon, että kauneus kumpuaa ihmisestä sisältäpäin silloin kun itse pitää itsestään ja kunnioittaa itseään. Sitä paitsi (oma kehu haisee nyt, varoitan), minulla on hyvä kroppa kunhan saan vähäsen tätä liikaa massaa pois.

Se, joka väittää, ettei lihavuus muuta ihmistä, voi syödä sen alussa mainitsemani hatullisen paskaa, mutta ei kai voi lakata elämästä vaikkakin on sattunut "vahingossa" keräämään "vähän" vararavintoa.

Hahaha, mutta katsotaanpa huomenna miten tämä "massan" karistaminen taas käytännössä toimii - ei ainakaan ryntäämällä karkkia ostamaan heti kauppojen auettua.