Mahaan koskee. Piti mennä lenkille, siis edes vähän lönköttelemään raittiiseen ilmaan (kas kun ei juopuneeseen...) mutta on niin saatanallinen ähky ettei pysty kulkemaan suorassa. Ei tässä nyt mitään UUTTA ole, näin käy öööh noin JOKA ILTA mutta suututtaa! Suututtaa, että munasin taas muuten ihan mukavan päivän.

Sarviapilan (kiitos kommenteista, oletko muuten blogilistalla kun en saa laitettua blogiasi suosikkeihin?) esimerkistä aloin uudelleen harkitsemaan sitä vaa'an ostoa. Pyöräilykypärä olisi tosin listalla ennen sitä, mutta mitä iloa on suojata päätään jos se on näin pöpi. Pieni nyrjähdys toiseen suuntaan tekisi varmaan ihan hyvää... Mutta siis se vaaka. En minä tiedä. Olen edelleen kai enemmän sitä mieltä, että koko ongelman "unohtaminen" tuottaisi parhaita tuloksia. En kai minä ketään tarvitse sanomaan että olen läski. Toisaalta, vaaka olisi puolueettomampi kuin minä itse. Ja tällä menolla annan itseni livetä vielä syvemmälle vatsa- ja SELKÄpoimuihin. Joten kaipa shokkihoito purisi ainakin ahmimishimoon, ainakin silloin jos hyppäisi vaa'alle aina ennen kaupanryöväysreissua. 30 euroa vai mitä se vempele nyt maksaakaan menee hyyyyyyvin helposti karkkiin joten jos vähän rajoittaisi. Hahahaha, ihan kuin onnistuisi ihan tuosta vaan, ihan kuin en olisi yrittänyt rajoittaa jo kaikilla mahdollisilla verukkeilla, haha, tämä oli taas vuosisadan "mainio suunnitelma".

Mutta nyt minulla on taas ihan kauhea paniikki, vaikka en edes ostanut sitä monen tonnin kaloripommikarkkipussia. Ja jauhan paniikiani tänne. Mutta kai se on parempi kuin ahmia vähän lisää siihen hemmetin ahmintapaniikkiinsa. Vaikka, rehellisesti, en minä nyt ahmisi vaikken kirjoittaisikaan tässä tätä hölynpölyä. Vuosi sitten olisin ahminut, olisin kirjoittanut toisella kädellä miten huomenna loppuu lepsuilu ja toisella kädellä olisin lapannut karkkia suuhun for old times' sake.

Tänä iltana teen vielä huomiseksi Uuden Elämän Kolmannen Päivän Suunnitelman ja yritän taas, huokaus, noudattaa sitä. Ainakin syömisen osalta. Ei kai sen pitäisi olla niin vaikeaa jos kirjoittaa siihen, että aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ja varaa sapuskatkin suunnilleen valmiina haarukallisina jääkaappiin. Niin Laura, olisiko liian hankalaa olisiko?? (Tämä itselleen vittuilu on aika hyödytöntä.)