Tänään olen liikkunut raivokkaasti - ja menen kohta rehkimään vähän lisää. Olen myös siivonnut koko asuntoni lattiasta kattoon erittäin raivokkaasti. Koulussa luennolla kuuntelin luultavasti erittäin raivokkaan näköisesti - yritin näes sisäistää edes jotain.

Jaa niin miksi?

Koska eilen ahmin, sinänsä erittäin lievästi, mutta erittäin raivokkaalla tavalla.

Jaa niin miksi?

Koska koulusta tullessa söin vain puuroa ja sitten pyykkiä pestessä ja muuta touhutessa meninkin niin paljon aikaa että ehti tulla kamala nälkä, ja on yleinen totuus, että:

(Laura + nakkipaketti + ketsuppi + leipä + margariini) X nälkä = hillitön ahmimiskohtaus

Kaikki ne hyvät päätökset ja kaikki se mitä eilen kirjoitin... Saamari sentään. Onneksi kuitenkin sain itseni vedettyä ulos jääkaapista ennen kuin olin ahminut kaikkea sen sisältöä. Itse asiassa en ehtinyt hairahduksessani kiskoa naamaani edes ihan järkyttävää määrää, minua vain vituttaa se idea. Ahmin, koska olin nälkäinen ja väsynyt. Helvetti, tuosta tavastahan juuri olisi helpoin päästä eroon!!

Tänään sitten en ole ahminut vaan olen kanavoinut tätä ahmimisraivoani jumalattomaan hosuamiseen. Saapahan ainakin jotain aikaiseksi... Olen myös syönyt enemmän kuin eilen ennen repsuani. Nälkää ei saa päästää liian isoksi, enkö ole minäkin lukenut tuon lauseen joka ikisestä terveysoppaasta ja naistenlehdestä.

Mutta raivostuttaa tämä silti.